Завдання на період вимушеного карантину

Українська мова

1 група
Українська мова
 Вставні слова (словосполучення, речення). https://www.youtube.com/watch?v=K_TiKyGs8zo&list=PLExsQHSmZLcXD_Cd5mZpo2ccrYaxuR_hm&index=72
Д/З - § 28 (опрацювати), Впр. 295
 Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
Д/З - § 29-30 (опрацювати), Впр. 307
Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
Поняття про відокремлення.
Д/З - § 31 (опрацювати), Впр. 311
 Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
Д/З - § 31 (опрацювати), Впр. 312
Контрольний тест  https://naurok.com.ua/test/vidokremleni-chleni-rechennya-48735.html
2 група
Підготовка до контрольного твору у публіцистичному стилі  «Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?» з використанням вставних слів. Підготуватися до написання твору, скласти чернетки, перевірити їх,  написати роботу в зошит
Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Вивчити правила П. 27,28,29
Впр. 295, 297

Синтаксичний розбір речень зі звертаннями та вставними словамиВивчити правила П. 27,  28, 29
Впр 301,307 309 ( готуємося до тематичного оцінювання  - виконати тестові завдання)
Поняття про відокремлення. Вивчити п.31, впр.312, 313
Інтерв’ю в публіцистичному стилі     С.212 – 213
Впр.448 скласти інтерв’ю за  пам’яткою

Українська література
Контрольний твір на одну з тем:
-          «Остап і Соломія – борці за щастя й волю»
-          «Уславлення невмирущості кохання Остапа й Соломії в повісті М.Коцюбинського «Дорогою ціною».
Написати твір у зошити.
Вчити уривок з повісті «Дорогою ціною» напам’ять
О. Довженко «Ніч перед боєм». Образи діда Платона та СавкиС.205 – 219 дати відповідь на питання
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» С.220 – 242 прочитати твір
Характеристика Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса С.240 – 242 відповісти на запитання, записати характеристику головних персонажів у зошит

Алгебра

§20 - 21 (опрацювати)с. 170 – 179 № 783,785,787, 794, 813, 815, 819, 820.

Функція: y=  № 704, № 706
Функція: y=  № 705, № 707
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. §20 стор.170№ 783, № 785, № 787, № 794
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. §20 стор.17 № 787,№ 794
Формула коренів квадратного рівняння ,§21 стор.177   № 813
№ 815, № 819, № 820
Формула коренів квадратного рівняння ,§21 стор.177  
№ 819, № 820
Геометрія

§22, 23, 24 (опрацювати) № 823, 829,836, 854, 860, 858, 874, 883, 891, 893, 897, 900

Многокутник і його елементи сума кутів мн-ка. Вписані і описані многокутники § 22 стор. 155
Відео урок:  youtube.com/watch?v=FZaXn0dveel
Многокутник і його елементи сума кутів мн-ка. Вписані і описані многокутники § 22 стор. 155 № 823,№ 829, № 836
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника
§ 23 стор. 161 Сайт:Webmath.ru
№ 854, № 860,№ 858,№ 874
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника
§ 23 стор. 161 Сайт:Webmath.ru
№ 874,№ 883,№ 891
Площа паралелограма § 24 стор. 167Сайт:Webmath.ru
№ 883, № 891,
Площа паралелограма § 24 стор. 167Сайт:Webmath.ru
№, № 893, № 897, № 900
Російська мова (вчитель Сідорцева Т.В.)

Опрацювати §31 с. 228 - 229 (теорія) Впр. 384
Переглянути:
https://www.youtube.com/watch?v=xc_nyoAf2-A&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=39
тест на повторення: https://naurok.com.ua/test/obraschenie-1233.html
Опрацювати §32 с. 233 - 234 (теорія) Впр. 393 (Завд. 1),
Переглянути:
https://www.youtube.com/watch?v=xK7WOYJYMog&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=24&t=0s
Опрацювати §32 с. 233 - 234 (теорія) 394 (Завд. 1),
https://www.youtube.com/watch?v=GuhlzlcoMPc&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=40
Тест на повторення:
https://naurok.com.ua/test/vvodnye-slova-slovosochetaniya-predlozheniya-3400.html
Опрацювати §32 с. 233 - 234 (теорія) Впр. 395 (завд.1,2 )
Переглянути:
https://www.youtube.com/watch?v=2fxbmIaLU2g&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=41
https://www.youtube.com/watch?v=4qm6uhRalZA&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=42
Опрацювати §33 с. 243 - 244 (теорія) Впр.409 (завдання І, ІІ)
Переглянути:
https://www.youtube.com/watch?v=vtzNyQxWrhg&list=PLdc-2V9W81N6zR0swCNYYaGZaKopgCvm5&index=43
Опрацювати §34 с. 249 (теорія) Впр.420
Пройти тест:
https://naurok.com.ua/test/obosoblennye-opredeleniya-6001.html

Російська мова (вчитель Іващенко О.В.)
17.03 Параграф 31 выучить, упр. 385 (составление предложений)
18.03 Повторить понятие об обособлении, упр. 387, повторить понятие о деепричастии
24.03 Параграф 32, упр. 393, повторить причастный оборот
25.03 с. 233 выучить алгоритм обособления, упр. 394 (составить предложения)
31.03 Упр. 402, перевод текста
01.04 Упр. 413 списать, расставить знаки препинания.

Зарубіжна література

Опрацювати у підручнику с. 210 – 215; відповідати на питання усно «Осмислюємо прочитане» пит. №1 - 5 (с. 215)
Переглянути  https://www.youtube.com/watch?v=Kvb8uJXe3zQ
Читати Л. де Гонгора «Галерник» (с. 217), Дж. Донн «Щоб мучить мене..»
Відповідати  на питання усно «Осмислюємо прочитане» пит. №1 - 3 (с. 218) http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/8_klas/virshi_l_de_gongori_dopomoga_uchnju/17-1-0-1007
Опрацювати у підручнику с. 222 – 227; відповідати на питання усно «Осмислюємо прочитане» пит. №1 - 8 (с. 227)
https://www.youtube.com/watch?v=7mrOKx4GwL8
Читати Мольєр «Міщанин – шляхтич» с. 234 – 253;
Переглянути матеріали:
http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/8_klas/moler_quot_mishhanin_shljakhtich_quot/17-1-0-499
Відповідати на питання усно «Осмислюємо прочитане» пит. №1 - 4 (с. 254).
Пройти тест:
https://naurok.com.ua/test/moler-mischanin---shlyahtich-49187.html
Пройти контрольний тест:
https://naurok.com.ua/test/mischanin-shlyahtich-48834.html

Англ. мова (вчитель Шокотько О.Ф.)
18.03. 
- стр. 175, 176 - читати; впр. 1,2, стр. 174 - письмово;
19.03. - стр.183- вивчити лексику; стр.184-вивчити правило; впр.4, стр.184 - письмово;
25.03. - стр.185 , впр.2 - читати; стр.186 - вивчити лексику; впр.4,стр. 187-письмово;
01.04. - стр.189 - вивчити лексику; впр.4,5,6, стр. 192,193 - письмово;
02.04. - стр. 197 - вивчити лексику; впр. 8, стр.198 - читати; впр.1 (а,б) - письмово.

Англ. мова (вчитель Ткаченко Тетяна Вікторівна)Завдання
Папка з матеріалами
Телефон учителя для довідок 0960514527 (Тетяна Вікторівна)

Історія України
§31, 32, 33
Виконати практичну роботу «Козацькі літописи 17 – 18 ст. як історичні джерела» ; пит. 2 – 3 с. 262 до «Літописа Самійла Величка»

Географія

1. Зробити порівняльну таблицю природних зон України (аналогічно тій, що виконували в класі):
Лісостепова , степова зони та зони Карпатських і Кримських гір.
2. Природно заповідний фонд України . Переглянути відео за посиланням, та записати основні характеристики природного заповідника
https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk\
3.  Населення.  Прочитати параграф підручника з даної теми. Переглянути відео урок за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=oAWh8bGM3aY
4. Переглянувши відео зробити прогноз про те,як зміниться кількість населення в світі через 50 років і які будуть наслідки
https://www.youtube.com/watch?v=cw-ZP5Kr2JE
1. Зробити порівняльну таблицю природних зон України (аналогічно тій, що виконували в класі): Лісостепова, степова зони та зони Карпатських і Кримських гір.
2. Природно заповідний фонд України . Переглянути відео за посиланням, та записати основні характеристики природного заповідника
https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk\
3. Населення.  Прочитати параграф підручника з даної теми. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oAWh8bGM3aY
4. Переглянувши відео зробити прогноз про те,як зміниться кількість населення в світі через 50 років і які будуть наслідки https://www.youtube.com/watch?v=cw-ZP5Kr2JE
5. Вікова структура населення України. Ознайомитись з інформацією за посиланням https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
6. Сатево-вікова піраміда в Україні та світі. Дати відповідь на запитання:який вік називають "медіаний"? Медіаний вік в Україні.

Біологія

Систематично переглядати і виконувати поточні завдання та допоміжні матеріали на сайті https://classroom.google.com     код: syngju7Опрацювати та вивчити матеріал §37 -38, у робочому зошиті зробити опорний конспект та усно опрацювати завдання «Перевір себе» на с.180 та на с.184;
 Опрацювати та вивчити матеріал §39-40, у робочому зошиті виконати  тести «Самоконтроль знань з теми» с.193
 Опрацювати та вивчити матеріал §41, усно опрацювати завдання «Перевір себе» на с.197
 Опрацювати та вивчити матеріал §42-43, усно опрацювати завдання «Перевір себе» на с.201
 Опрацювати та вивчити матеріал §44, усно опрацювати завдання «Перевір себе» на с.212
  Опрацювати та вивчити матеріал §45-46, у робочому зошиті виконати завдання «Самоконтроль знань з теми» с.220

07.04 Опрацювати та вивчити матеріал §47 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=s07WmqY_nr4
10.04 Опрацювати та вивчити матеріал §48 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk
14.04 Опрацювати та вивчити матеріал §49 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=0sbfpmGvG8M
17.04 Опрацювати та вивчити матеріал §50 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=0sbfpmGvG8M
21.04 Опрацювати та вивчити матеріал §51 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті
https://www.youtube.com/watch?v=Pr8XWraoElg
24.04 Опрацювати та вивчити матеріал §52 зробити короткий опорний конспект у робочому  зошиті

https://www.youtube.com/watch?v=rT7JXONIHX8

Корисні посилання!!!! (ОБОВЯЗКОВО ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
Нервова система людини   https://youtu.be/gjnFxQRp6Nw
Головниймозок. Вегетативнанервова системаhttps://youtu.be/v9HFaTb76y0
Загальна характеристика сенсорних систем https://youtu.be/zwbQjePAIqI
Сенсорні системи. Око і зір https://youtu.be/XxOs5v9z3W4
ВУХО. АНАТОМІЯ ВУХА. СЛУХОВА СЕНСОРНА СИСТЕМА https://youtu.be/no1NUR3yVG0
Слух. Як ми чуємо звук    https://youtu.be/eGIQ_nza3uY
Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги https://youtu.be/N2gINoJzAFU
Сенсорна система руху, дотику, температури та болю  https://youtu.be/XB-ODJ4vQCg

Фізика

Скласти конспект §31; розв’язати задачі с. 136 №248; с. 142 №255,260
Скласти конспект §32; дати відповідь на запитання с. 140, розв’язати задачі с. 136 № 252, 254
Мистецтво

«Класицизм: українська музика» с. 141 – 145 опрацювати. Прослухати «Всякому городу нрав і права», муз. вірші Г.Сковороди.
«Романтизм в образотворчому мистецтві» с. 146 – 150 опрацювати;дослідити творчість Ежена Делакруа і підготувати демонстрацію слайд – шоу.
«Романтизм в образотворчому мистецтві» с. 150 – 155 опрацювати.
«Музика романтиків» с. 156 – 160 – опрацювати. Прослухати: Ф.Шопен «Ноктюрн», А. Дворжак «Слов’янські танці», Ф Шопен Етюд «Мазепа»

Обслуговуюча праця (дівчата)
18.03 Розкроювання поясного  виробу. (спідниці)   § 6
https://www.youtube.com/watch?v=T37Y1PC9AVk
25.03 Підготовка виробу до першого примірювання. § 7, 8
https://www.youtube.com/watch?v=r3Mu5i781uQ
01.04 Проведення першого примірювання. § 9

Креслення
Креслення, ст. 109. Технічний рисунок, завдання 1, 2. ст. 111
На папері в клітинку А-4

Інформатика

Опрацювати відеоуроки з теми "Алгоритмізація і програмування. Середовище візуального програмування Lazarus"


Фізична культура
Стрибок в довжину з місця.
Виконувати комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.
Стрибки зі скакалкою (для дівчат).

Переглянути відео: https://youtu.be/e3lavmO8FC4

Популярні дописи з цього блогу